יניב בן משיח - אלו הם חיי

מקור: אודי דמארי, לחן: אודי דמארי, ז'אנר: לא צויין.

נמצא באלבום: השגחה מהשמיים.

yosittt | יום ראשון י"ח אייר התשע"ז, 14-05-2017 בשעה 17:30צפיות: 2504.
יניב בן משיח
יניב בן משיח
מילות השיר:
יום ראשון שבשבוע / מתחילים שוב את החיים / יום שני נכנס לקצב / ואוסף את השברים / בשלישי ממשיך בדרך / רביעי קצת נעלם / בחמישי עם ראש קדימה / ובשישי כמעט מושלם / רק בשבת אני עוצר ליום אחד / מקבל את הברכה ושמח / אילו הם חיי לא עוצר לרגע / פשוט ממשיך בדרך ובוטח באחד / אלו הם חיי לא עוצר לרגע / מחכה לראות מה יביא לי המזל / הימים חולפים ברגע / השעון לא נעצר / לא עוצר ולא לרגע / כי הזמן כבר לא נשאר / וכל יום שמתחלף לו / מקרב את המלכה / הקדושה המענגת / הקסומה והיפה / כי אשמרה שבת אל ישמרני / אות היא לעולמי עד בינו וביני
הערות על השיר:
מילים ולחן: אודי דמארי / עיבוד והפקה מוסיקלית: אודי דמארי / תופים: אשר פדי / בס: אבי יפרח / גיטרות: שמעון יחיא / בגלמה: אריק כהן / קלידים: אודי דמארי / קלרינט: בוריס חיימוב / כינורות: רוניוס / טכנאי הקלטה ומיקס: אודי דמארי.

עוד באתר:

  • גד ליאור רואה אופק חדש

    נתנאל לייפר על אלבומו החדש והמושקע של הזמר והיוצר גד ליאור שיצא בהפקתו המוסיקלית של שמוליק דניאל (עמיר בניון,שולי רנד)

    גד ליאור רואה אופק חדש
  • אות לאות

    נ. צליל מתלהב מאלבום הסולו הראשון של הזמר והיוצר יוני גנוט סולן להקת נושאי הכלים וסולן להקת בין השמשות לשעבר. קריאה מהנה!

    אות לאות
  • כשהנרות נכבים.. נשארת השלהבת !

    אבי אברהם בביקורת על האלבום החדש של תזמורת שלהבת.

    כשהנרות נכבים.. נשארת השלהבת !
  • אקאפלה לכל השנה

    נתנאל לייפר בביקורת נלהבת על האלבום החדש של להקת A.K.A.PELLA. אז נכון שמדובר באלבום ווקאלי ול"ג בעומר עבר... אך זהו אלבום שמתאים ברמתו לכל השנה!
    קריאה מהנה.

    אקאפלה לכל השנה